سلام و درود بر شما همکار عزیز اقای سفید گری
از اینکه دوره آموزشی رو وقت گذاشتید و بررسی کردید
باعث خرسندی ماست
بعضی از سوالات تخصصی هست و نیاز هست که موارد زیادی بررسی شود تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن پاسخگوی شما باشیم
همکار فنی سرکار خانم پورصالح از اینکه شما در این دوره آموزشی شرکت کرده اید اطلاعی نداشتند
به همین دلیل دوره آموزشی رو معرفی کردند
اما در هرصورت بنده و تیم پشتیبانی همراه شما هستیم
مشکل قطع شدن تماس در سیپ ترانک هایی که بر روی سانترال ns500 یا سانترال tde راه اندازی می شود مرتبط هست به پورت هایی سیگنال که از سمت روتر به سمت مرکزتلفن ارسال می شود.
در این مورد بصورت دقیق داخل پکیج بررسی شده و راه حل آن هم گفته شده و بارها تست شده و قاعدتا باید مشکل شما هم حل شود
ویدئو دوم دقیقه 38:44 دقیقا در مورد همین موضوع صحبت شده و بطور کلی سناریو دوم به همین منظور است
توجه داشته باشید این دوره آموزشی آپدیت شده و یک ویدئو کامل هم به آن اضافه شده
موفق و پیروز باشید