SIP ترانک مخابرات و قطع شدن تماس در 30 ثانیه

سفیدگری

عضو جدید
2021 , April 8
28
8
3
سلام
من یک سیپ ترانک مخابرات با سیم مسی و مودم َADSL و روتر میکرو تیک بر روی NS500 راه اندازی کردم . مشکل من این است که درست سر 30 ثانیه ارتباط قطع می شه . لطفا راهنمایی فرمایید مشکل کجاست. سپاس
 

خانم رحمانی

پشتیبان فنی
عضو کادر مدیریت
2021 , January 26
236
61
28
pbxshop.co
باسلام
باتوجه به سوال شما و گسترده بودن مبحث،نمیتوان در این تاپیک توضیح داد.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید از پکیج آموزشی مروبطه که در آن بطور کامل توضیح داده شده استفاده کنید.
 

سفیدگری

عضو جدید
2021 , April 8
28
8
3
من این پکیج را تهیه کردم و ده بار از اول تا اخر گوش دادم طوری که تقریبا از حفظ شدم . خط به خط اجرا کردم ولی مشکل حل نشده . حداقل می تونید آدرس بدهید مثلا فلان جا بررسی کن . نه اینکه جواب کلی بدهید. حداقل اینو جواب بدهید که این مشکل می تونه از طرف مخابرت باشه . چون اونا میگن از طرف ما نیست .
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
188
43
تهران
pbxshop.co
سلام و درود بر شما همکار عزیز اقای سفید گری
از اینکه دوره آموزشی رو وقت گذاشتید و بررسی کردید
باعث خرسندی ماست
بعضی از سوالات تخصصی هست و نیاز هست که موارد زیادی بررسی شود تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن پاسخگوی شما باشیم
همکار فنی سرکار خانم پورصالح از اینکه شما در این دوره آموزشی شرکت کرده اید اطلاعی نداشتند
به همین دلیل دوره آموزشی رو معرفی کردند
اما در هرصورت بنده و تیم پشتیبانی همراه شما هستیم
✅ مشکل قطع شدن تماس در سیپ ترانک هایی که بر روی سانترال ns500 یا سانترال tde راه اندازی می شود مرتبط هست به پورت هایی سیگنال که از سمت روتر به سمت مرکزتلفن ارسال می شود.
در این مورد بصورت دقیق داخل پکیج بررسی شده و راه حل آن هم گفته شده و بارها تست شده و قاعدتا باید مشکل شما هم حل شود
ویدئو دوم دقیقه 38:44 دقیقا در مورد همین موضوع صحبت شده و بطور کلی سناریو دوم به همین منظور است

توجه داشته باشید این دوره آموزشی آپدیت شده و یک ویدئو کامل هم به آن اضافه شده
موفق و پیروز باشید
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
188
43
تهران
pbxshop.co
قطع شدن تماس بر روی سیپ ترانک هایی که بر روی سانترال های پاناسونیک راه اندازی می شوند
به کانفیگ مرتبط است و قاعدتا به مخابرات مرتبط نیست
جهت تست خطوط سیپ ترانک و جهت اطمینان می توانید سیپ ترانک را بر روی سرور دیگری مثل ایزابل راه اندازی کنید
 

سفیدگری

عضو جدید
2021 , April 8
28
8
3
سپاس از حضرتعالی جناب آقای مهندس همتی . از اینکه به بنده نقطه شروع برای عیب یابی نشان دادید ممنونم. دوباره تلاش می کنم تا مشکل را پیدا کنم. اگر بنده موفق به رفع نشدم امکان این وجود دارد که یکی از کارشناسان شما بصورت حضوری و یا آنلاین این مشکل را بررسی کند؟ با چه شماره ای باید تماس بگیرم .
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
188
43
تهران
pbxshop.co
ارادتمندم
قطعا خودتون می تونید حل کنید
اما اگر وقت گذاشتید و حل نشد هیچ مشکلی نیست، اصلا نگران نباشید، تیم پشتیبانی بصورت آنلاین، به سیستم شما ریموت می زنند و مشکل رو حل می کنند.
همین جا اطلاع بدید
موفق و پیروز باشید
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
188
43
تهران
pbxshop.co
ارادتمندم
موفق و پیروز باشید