مشکل دایورت در اتصال پاناسونیک و ایزابل

majidcurly

عضو جدید
2022 , December 14
8
1
3
سلام من طبق آموزش پاناسونیک و ایزابل رو از طریق روتر سیسکو متصل کردم و بدون مشکل کار میکنه . فقط وقتی یکی از داخلی های پاناسونیک رو روی موبایل یا روی یک داخلی ایزابل دایورت میکنم ، دایورت در تماس های داخلی جواب میده اما در تماس ورودی از خارج سازمان انجام نمیشه و بوق اشغال میزنه . لازم به کر هست که اتصال من به مخابرات از طریق سیپ ترانک و روی فیبر نوری به ایزابل هست .
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
705
193
43
تهران
pbxshop.co
سلام و درود بر شما
این مشکل معمولا زمانی اتفاق می افتد که شما کالر آیدی ارسال نمی کنید
در حالت trunk to trunk هست
یعنی تماس خروجی از مرکز تلفن شما دارای کالر آیدی نیست و به همین دلیل تماس برقرار نمی شود
روی out bound کالر ایدی تنظیم کنید
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
705
193
43
تهران
pbxshop.co
اگر مشکلتون حل نشد با پشتیبانی هماهنگی بفرمایید
 

سیامک

پشتیبان فنی
عضو کادر مدیریت
2020 , June 9
128
42
28
سلام من طبق آموزش پاناسونیک و ایزابل رو از طریق روتر سیسکو متصل کردم و بدون مشکل کار میکنه . فقط وقتی یکی از داخلی های پاناسونیک رو روی موبایل یا روی یک داخلی ایزابل دایورت میکنم ، دایورت در تماس های داخلی جواب میده اما در تماس ورودی از خارج سازمان انجام نمیشه و بوق اشغال میزنه . لازم به کر هست که اتصال من به مخابرات از طریق سیپ ترانک و روی فیبر نوری به ایزابل هست .
سلام
مقصدی که برای فورواد *for external calls* تو پاناسونیک انتخاب می‌کنید رو با quick dial وارد نکید، کامل وارد کنید احتمالن مشکل حل می‌شه
به این ترتیب
کد trunk group access
ترانک ارتباطی
شماره مرکز مقابل

به طور مثال اگه trunk group access عدد 8 باشه و ترانک خروجی 20 به این صورت وارد کنید
8200912xxxxxxx
 
  • Like
Reactions: majidcurly