سلام آقای مهندس همتی
در پروژه ای یک سیپ ترانک 5 رقمی دو طرفه به ایزابل وصل کردم . داخلی های ایزابل به خواسته کارفرما باید 4 رقمی باشه . مکالمات ورودی مشکلی نداره و مشکلی که هست اینکه در تماس های خروجی CID کالر آیدی 9 رقمی ارسال می کنه . سئوال اینست که چطوری رقم اول داخلی ها را در CID خروجی حذف کنیم. لازم به توضیح است که رقم پنجم سیپ ترانک عدد 5 هستش و من هم رقم اول داخلی ها را عدد 5 قرار دادم تا بهتر این مشکل را مدیریت کنیم.
البته برای حل مشکل ارسال DID ، در تنظیمات داخلی و در قمست CID سه رقم آخر داخلی را قرار دادیم و تماس از بیرون از شرکت مشکل حل شده و تماس به داخلی مورد نظر هدایت می شود. ولی در این حالت هم مشکل اینست که در تماس های داخلی به یک ایزابل دیگه نیز 3 رقم ارسال می شه و رقم اول داخلی ارسال نمی شه. و این بخاطر اینه که برای ارتباط با ایزابل دیگه از outbound استفاده میکنه.
آیا راه کار دیگری برای حل این مشکل وجود داره . در دیال پترن برای ارسال شماره کلی راه کار برای تغییر وجود داره ولی برای اعمال تغییر برای CID وجود نداره. لطفا راهنمایی فرمایید. سپاس
در پروژه ای یک سیپ ترانک 5 رقمی دو طرفه به ایزابل وصل کردم . داخلی های ایزابل به خواسته کارفرما باید 4 رقمی باشه . مکالمات ورودی مشکلی نداره و مشکلی که هست اینکه در تماس های خروجی CID کالر آیدی 9 رقمی ارسال می کنه . سئوال اینست که چطوری رقم اول داخلی ها را در CID خروجی حذف کنیم. لازم به توضیح است که رقم پنجم سیپ ترانک عدد 5 هستش و من هم رقم اول داخلی ها را عدد 5 قرار دادم تا بهتر این مشکل را مدیریت کنیم.
البته برای حل مشکل ارسال DID ، در تنظیمات داخلی و در قمست CID سه رقم آخر داخلی را قرار دادیم و تماس از بیرون از شرکت مشکل حل شده و تماس به داخلی مورد نظر هدایت می شود. ولی در این حالت هم مشکل اینست که در تماس های داخلی به یک ایزابل دیگه نیز 3 رقم ارسال می شه و رقم اول داخلی ارسال نمی شه. و این بخاطر اینه که برای ارتباط با ایزابل دیگه از outbound استفاده میکنه.
آیا راه کار دیگری برای حل این مشکل وجود داره . در دیال پترن برای ارسال شماره کلی راه کار برای تغییر وجود داره ولی برای اعمال تغییر برای CID وجود نداره. لطفا راهنمایی فرمایید. سپاس