پیغام your call cannot be complete as dialed

2024 , January 28
7
2
3
سلام دو تا مرکز تلفن ایزابل در دو نقطه از یک شهرراه اندازی کردم
ارتیاط بین دو مرکز تلفن را sip trunk گذاشتم - تاچند روزی ارتباط ها همگی اوکی بودند تا اینکه یک روز ترانک غیر فعال شد و با ریبوت کردن میکروتیک ترانک فعال شد الان یکی از مرکز تلفن ها برای شماره گیری خارج از شبکه بعد از چند بوق ارور your call cannot be complete as dialed را میده لازم به ذکر است مرکز تلفن مذکور برای تماس خارج از شبکه باید از خط های مخابراتی که در مرکز تلفن دیگر هستند استفاده کنندد و از طریق fxo گرند وارد میشوند.
ترانک بین دو مرکز ریجستر هست و ارتباط داخلی های دو مرکز هم برقرار هست - وقت هم تماس گرفته میشود لاگ در استریسک نمایش داده میشود .
 

پیوست ها

  • 9.7 کیلوبایت بازدیدها: 1
  • 17.1 کیلوبایت بازدیدها: 1
  • 12 کیلوبایت بازدیدها: 1
آخرین ویرایش:

آذرنیا

عضو جدید
2022 , December 28
13
9
3
تهران
با سلام
احتمال زیاد مشکل از تنظیمات outbound می باشد.
لطفا تنظیمات outbound هر دو مرکز را به صورت مشخص ارسال کنید، و بگید که کدام مرکز خط شهری دارد.
و ترجیحا outbound داخلی با خط شهری را جدا تنظیم کنید.
 
2024 , January 28
7
2
3
عکس های outbound دو مرکز تلفن را ضمیمه کردم - مرکز تلفن 1 خط های شهر روی آن هستند و هیچ مشکلی ندارد
در مرکز تلفن 2 فقط موقع تماس خارج شبکه پیغام your call cannot be complete as dialed را میدهد.
 

پیوست ها

  • 113.1 کیلوبایت بازدیدها: 4
  • 104.9 کیلوبایت بازدیدها: 4
  • 86.2 کیلوبایت بازدیدها: 5

آذرنیا

عضو جدید
2022 , December 28
13
9
3
تهران
لطفا در مرکز تلفن 2 در قسمت outbound
dial pattern که بعد از 8xx اضافه کرده اید را حذف کنید، dial pattern جدید بسازید، و در قسمت .9=match pattern را اضافه کنید .
به این دلیل که 9 در مرکز تلفن 1 برای آزادسازی خط شهری استفاده شده است در مرکز 2 نباید در قسمت prefix اضافه شود ،چون prefix عدد 9 را حذف میکند و قسمت match pattern را ارسال میکند .
 
2024 , January 28
7
2
3
ممنون از ,راهنمایی های شما خانم مهندس

فقط اینکه من کارایی که گفتید رو انجام دادم ولی هنوز همون پیغام میاد
و اینک من ی ترانک iax راه اندختم وضعیت اوکی شد با همون راهنمایی شما
آیا ممکن هست مشکل از sip astrisk setting باشه ؟؟
تصایر تنظیمات این قسمت رو پیوست کردم
 

پیوست ها

آذرنیا

عضو جدید
2022 , December 28
13
9
3
تهران
یکبار ترانک را پاک کنید و ایزابل را reboot کنید و دوباره فقط ترانک sip بسازید . و تنظیمات را انجام دهید .
اگر حل نشد ، لطفا جهت بررسی بیشتر با شماره 02167241000 داخلی 2 تماس بگیرید تا تنظیماتتون توسط همکاران فنی چک شود .
 
آخرین ویرایش: