باسلام
این قابلیت را call pickup می نامند.
در نرم افزار های سانترال های TDA و TDE و تحت وب سانترال NS در 1-6-2 در تب feature شما میتوانید کد call pickup را مشاهده کنید.
مشاهده پیوست 179
call pickup به دوصورت،مستقیم یا گروهی انجام میشود.
Directed call pickup یعنی اینکه شما شماره داخلی ای که در حال زنگ خوردن هست را میدانید و با شماره گیری 41* و شماره داخلی مورد نظر به تماس آن داخلی جواب دهید.
Group call pickup یعنی اینکه شما در 1-1-4 داخلی های مورد نظر را در یک user group مشخص قرار دهید و با شماره گیری 40* و شماره گروه به تماس داخلی هایی که در آن گروه قرار دارند پاسخ دهید.
مشاهده پیوست 180