نویز روی خطوط

Mahdijafari

عضو جدید
2020 , July 11
62
5
8
وقتی یکی از داخلی ها در حال استفاده از یک CO است، اگر هر داخلی دیگری بخواهد از هر CO دیگر استفاده کند، همزمان هردو نویز می شنوند و کیفیت صدا به شدت پایین می آید.
مشکل از سیم کشی نیست. سانترال ایراد دارد.
چه باید کرد؟
 

خانم رحمانی

پشتیبان فنی
عضو کادر مدیریت
2021 , January 26
236
61
28
pbxshop.co
باسلام
درصورت اطمینان از صحت سیم کشی ها و نبود مشکل از مخابرات ، سانترال را برای شرکت فرستاده تا همکاران واحد تعمیرات عیب یابی کنند.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02166121402 تماس حاصل نمایید.