مشکل شماره گیری در دیزا

Mahan.Safa

عضو جدید
2020 , August 1
9
0
1
سلام و دورود به استادان گرامی
من امروز یه سانترال tes 824 راه اندازی کردم ولی با یه مشکل عجیب بر خوردم.
بعد از ضبط صدا روی سانترال و تنظیم کامل از طریق تلفن 7730 مشکل شماره گیری برای تماس از بیرون پیش اومده یعنی وقتی کسی از بیرون زنگ میزنه و عدد 1 یا عدد های بعدی رو میگیره. هیچ عکس العملی نشون نمیده و صدای دیزا ادامه پیدا میکنه حتی وقتی صدا تمام میشه تلفن به اپراتور وصل نمیشه. من کد های 400، 401،414،415،408،416،500،501،510،رو تنظیم کردم و حتی ریست کردم ولی نشد
در ضمن خط های تلفن، خط معمولی نیست و از طریق سویچر مودمی (خط ثابت مودم) میباشد و از آنتن رادیویی دریافت می‌کند
با وجود این که تا حالا خیلی سانترال تنظیم کردم و همیشه درست بوده بنظرتون مشکل از کجاست؟
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
درود و سپاس از شما
طبق توضیحات کامل شما
مشکل از خط شهری هست
احتمالا خط شهری که به سانترال متصل کردید از نوع ویپ و سیپ فون است
و احتمالا از شرکت های خصوصی گرفتید که بر روی رادیو به شما تحویل دادن
توضیح اینکه مشکل شما مربوط میشه به dtmf هایی که از سمت voip provider یا همان شرکت ارائه دهنده ویپ به سمت سانترال ارسال میشود که معمولا با تماس و هماهنگی با پشتیبانی مشکل حل خواهد شد
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
نکته بعد اینکه
احتمالا از گیت وی یا همان fxs استفاده کردید جهت تبدیل سیپ فون به خط آنالوگ
که ممکنه مشکل از تنظیمات dtmf در fxs هم باشد
لطفا اول این مورد رو چک بفرمایید
Dtmf:rfc28cc
 
  • Like
Reactions: Mahan.Safa

Mahan.Safa

عضو جدید
2020 , August 1
9
0
1
نکته بعد اینکه
احتمالا از گیت وی یا همان fxs استفاده کردید جهت تبدیل سیپ فون به خط آنالوگ
که ممکنه مشکل از تنظیمات dtmf در fxs هم باشد
لطفا اول این مورد رو چک بفرمایید
Dtmf:rfc28cc
من با تلفن 7730 تنظیمات رو انجام دادم و کد 401 رو دو خط تلفن رو dtmf گذاشتم کد دیگه ای هست؟
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
من با تلفن 7730 تنظیمات رو انجام دادم و کد 401 رو دو خط تلفن رو dtmf گذاشتم کد دیگه ای هست؟
نه همکار عزیز
منظورم تغییر مود dtmf در تنظیمات fxs هست که قبل از سانترال قرار داره و شما خروجی ان را به سانترال ۸۲۴ متصل کردید
 
  • Like
Reactions: Mahan.Safa

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
به این شکل بگم بهتره
مشکل شما مربوط میشه به دریافت dtmf
که از fxs و تماس ورودی به سانترال وارد میشه
 
  • Like
Reactions: Mahan.Safa

Mahan.Safa

عضو جدید
2020 , August 1
9
0
1
Fxs رو خودم میتونم تنظیم کنم؟ یا باید شرکت isp اقدام کنه؟
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
Fxs رو خودم میتونم تنظیم کنم؟ یا باید شرکت isp اقدام کنه؟
بله حتما
خودتون می تونید
اگر مشکلی داشتید با پشتیبانی هماهنگ کنید تا همکاران ریموت بزنن یا راهنمایی کنن
 
  • Like
Reactions: Mahan.Safa

Mahan.Safa

عضو جدید
2020 , August 1
9
0
1
سلام خوبید بزرگوار
من چک کردم دستگاهی که اونجا وصل هست به نام fta5102 هست و متاسفانه شرکت isp به هیچ عنوان نتونستند مشکل رو حل کنند. عکس دستگاه رو ضمیمه کردم و به من گفتند تنظیم روی dtmf هست و تنظیم دیگه ای نداره
 

پیوست ها

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
درود بر شما
آفرین بر این پیگیری(y)
امکان پذیر هست من کانفیگ این دستگاه رو ببینم با any desk
لطفا برای هماهنگی با پشتیبانی تماس بگیرید
در خدمت شما همکار عزیز هستیم
 
  • Like
Reactions: Mahan.Safa

Mahan.Safa

عضو جدید
2020 , August 1
9
0
1
درود بر شما
آفرین بر این پیگیری(y)
امکان پذیر هست من کانفیگ این دستگاه رو ببینم با any desk
لطفا برای هماهنگی با پشتیبانی تماس بگیرید
در خدمت شما همکار عزیز هستیم
محبت دارید چشم در ایام کاری هفته آینده تماس میگیرم. خیلی لطف دارید