غیر فعال کردن منشی برای تماس های ورودی

mehdi325

عضو جدید
2021 , January 13
3
2
3
با سلام
ما سانترال tes824 با KX-T7730 استفاده میکنیم
شرکت ما اپراتور برای جوابگویی ندارد. میخواستم بدونم چجوری میشه صدای تلفن گویا را تا زمان شماره گیری داخلی تکرار کرد یا منتظر بشه برای ورود داخلی موردنظر و نهایتا بعد از یه تایم خاصی تماس رو قطع کنه
در کل تماس ها هیچ وقت تماس ورودی خودکار به 101 وصل نشه مگه اینکه تماس گیرنده داخلی 101 رو بگیره
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
درود بر شما
طبق توضیحات شما
از چند طریق می تونید اینکارو انجام بدید
از طریق پخش پیغام توسط گروه ها
یا از طریق راه اندازی دیزا بر حسب سناریو شما

من دقیق متوجه نوع عملکرد تماس های ورودی نشدم و دقیق توضیح ندادید، زمانیکه تماسی وارد سانترال ۸۲۴ میشه، دقیقا چه برنامه هایی باید اجرا بشه
لطفا بصورت دقیق بفرمایید تا با استفاده از یکی روش های بالا توضیحات بیشتری خدمت شما بدیم
 
  • Like
Reactions: mehdi325

mehdi325

عضو جدید
2021 , January 13
3
2
3
درود بر شما
طبق توضیحات شما
از چند طریق می تونید اینکارو انجام بدید
از طریق پخش پیغام توسط گروه ها
یا از طریق راه اندازی دیزا بر حسب سناریو شما

من دقیق متوجه نوع عملکرد تماس های ورودی نشدم و دقیق توضیح ندادید، زمانیکه تماسی وارد سانترال ۸۲۴ میشه، دقیقا چه برنامه هایی باید اجرا بشه
لطفا بصورت دقیق بفرمایید تا با استفاده از یکی روش های بالا توضیحات بیشتری خدمت شما بدیم
ممنون از پاسخ شما
سانترال ما به این شکل هست که وقتی کسی از بیرون تماس می گیره پیام ضبط شده پخش میشه حالا اگه اون شخص هیچ کدام از داخلی ها را شماره گیری نکنه خودکار وصل میشه به 101 و یا حتی بعد از این که تماس برقرار شد قطع کنه داخلی 101 شروع به زنگ خوردن میکنه(به نظر من یه ایراد هست). میخوام در هیچ کدام از این حالت ها به 101 وصل نشه (101 هم یک کاربری هست مثل بقیه و منشی نیست بیچاره گناه داره )
اگه بتونم طوری تنظیم کنم که پیام ضبط شده تا تصمیم گیری تماس گیرنده تکرار بشه و با قطع کردن تماس ورودی هم بدون زنگ خوردن 101 قطع بشه مشکل حل میشه

بسیار سپاسگزارم از شما بابت وقتی گذاشتید.
 

Poursaleh

عضو جدید
2020 , December 19
12
3
3
برای جلوگیری از تماس خودکار به داخلی101 بعد از اتمام پخش تلفن گویا با استفاده از تلفن 7730 کد 408 را وراد کرده و زنگ خوری برای داخلی موردنظر را غیر فعال کنید.
با کد 510 و 507 تلفن گویا را در حالت disconnet قرار دهید تا زمانی که کارمند پاسخگو نبود ، تلفن قطع شود.