عدم برقراری تماس های خروجی TDA600 و روتر سیسکو

mehdiansarimoud

عضو جدید
2021 , May 12
3
0
1
با سلام و درود؛
من مجموعه آموزشی راه اندازی سیپ ترانک روی مراکز پاناسونیک از طریق روتر سیسکو رو تهیه کردم و عینا کانفیگ هارو متناسب با SIP خریداری شده پیاده سازی کردم. اول تشکر کنم از مجموعه آموزشی عالی و توضیحات خوبتون.
اما به یک مشکلی برخوردم. در تماس های ورودی به مرکز پاناسونیک مشکلی ندارم و خارج از دفتر تماس میگیرن و صحبت میکنیم.
ولی متاسفانه تماس خروجی ندارم.با شماره گیری عملا اتفاقی نمی افته و سکوت! با Trace گرفت از روی مرکز متوجه شدم که تماس از پاناسونیک به سمت روتر میاد ولی اینکه داخل روتر چی میشه متوجه نمیشم.
به نظر شما ایراد کار از کجا میتونه باشه؟؟؟
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
سلام و درود
ارادتمندم. ممنون از شما
اگر تماس از پاناسونیک خارج می شود
باید بررسی کنید که dial peer را در سیسکو به درستی نوشته باشید تا تماس به ترانک مخابرات انتقال پیدا کند
نکته مهم ارسال کالر آیدی از سمت پاناسونیک هست که حتما بررسی کنید که کالرآیدی هم ارسال شود
 

mehdiansarimoud

عضو جدید
2021 , May 12
3
0
1
سلام مجدد. مشکل از پورت بود! می بایست هنگام کانفیگ Session Target مقدار پورت اعلامی از سمت مخابرات رو هم به IPی SBC اضافه کرد. با اینکار مشکل حل تماس خروجی حل شد. ولی متوجه ایراد دیگه ای شدم.
درتماس های ورودی به مرکز تلفن، Ringback Tone برای تماس گیرنده پخش نمی شود و اینگونه تصور میکند که خط خراب است در حالی که دستگاه تلفن داخلی موردنظر زنگ می خورد.
نظر به تجربه شما ایراد کار از کجا میتونه باشه؟
 
آخرین ویرایش: