عدم امکان رهگیری تلفن سانترال

saeedz

عضو جدید
2023 , November 29
27
0
1
با سلام خدمت دوستان محترم
منشی دفتر ما یک تلفن 7730 با سانترال 824 دارد و بعضی مواقع همکاران در داخلی خود با گرفتن خط مستقیم اقدام به شماره گیری می نمایند. نکته اینجاست که اگر طرف مقابل امکان جواب هی نداشته باشد شماره مستقیم دفتر در کالر آیدی طرف افتاده و ایشان به تصور اینکه از یک خط مستقیم ثابت با ایشان تماس گرفته شده است مبادرت به تماس و پیگیر موضوع می‌شوند ودر این زمان منشی بنده خدا ما از آن طرف گوشی برداشته و واقعا اعلام بی اطلاعی می نماید و می‌گوید نمی داند چه کسی و از کدام داخلی تماس گرفته است و این موضوع ایشان را کلافه نموده است. آيا راه حلی وجود دارد برای حل این مشکل وجود دارد یا خیر؟ لطفا کارشناسان راهنمایی بفرمایند
 
با سلام دوست عزیز در چنین موارد مشترکین داخلهای دیگر به خط اختصاصی مدیر منشی دسترسی دارند در حقیقت شما خط فوق را فقط به مدیر ومنشی اختصاص بدهید کدهای 405-406-407 وخطوط دیگر سانترال را دسترسی به داخلی ها تعریف کنید