سلام و درود
حالت های مختلفی هست که ممکنه تماس انتقال پیدا کنه
حالت اول : انتقال تماس در حالت no answer , not reachable , busy
ممکن هست در یکی از حالت های بالا تنظیم شده باشه که تماس به مقصد دیگری انتقال پیدا کند
در بخش optional destination می توانید این کار را انجام دهید
حالت دوم : با استفاده از feature code ها
با شماره گیری کد انتقال می توانید تماس های ورودی به داخلی مورد نظر را به مقصد دیگری انتقال دهید
حالت سوم : استفاده از راه کار های توزیع تماس مثل follow me
با استفاده از ابزارهای مختلفی که در مرکز تلفن ایزابل هست می توانید انتقال تماس ر اانجام دهید
موردی مه برای شما پیش اومده احتمالا به حالت اول مرتبط هست
ابتدا باید وضعیت داخلی مورد نظر را چک کنید که مطمئن شوید رجیستر هست و بعد از باید destination ها را چک کنید
یا شاید DND بر روی داخلی مورد نظر فعال شده است
معمولا روی صفحه نمایش تلفن قابل مشاهده است