انتقال تماس

mmnn

عضو جدید
2023 , November 5
3
0
1
با سلام میخواستم تماس های خارج از وقت اداری به شماره موبایل انتقال داده بشه کد ۶۰۶ و ۶۰۷ هم فعال شد کد ۷۱۳و شماره مقصد هم انجام شد اما انتقال انجام نمیگیره.علتش چی میتونه باشه؟!؟
 

خانم کارگری

عضو جدید
2023 , October 5
15
2
3
سلام و وقت بخیر
هنگام فوروارد داخلی به خط شهری مثل شماره موبایل باید قبل از شماره موبایل عدد 0 یا 9 (Line access) را جهت آزاد کردن خط شهری حتما وارد کنید.
به عنوان مثال اگر خط شهری را با عدد 9 آزاد میکنید باید به صورت 7139 سپس شماره موبایل را وارد کنید. 71390912xxxxxxx
 

mmnn

عضو جدید
2023 , November 5
3
0
1
ممنون بابت پاسخ شما. سوال من درباره نحوه انتقال تماسی که بیرون از شرکت گرفته شده هستش نه انتقال داخلی شرکت به موبایل. سوال رو اینطور بپرسم مشتری شب یا روز تعطیل که کسی در شرکت نیست زنگ میزنه به یکی از خطوط شهری شرکت که داخل پاناسونیک وصل شده ،حالا ما میخوایم اینگونه تماس ها به موبایل یکی از کارکنان انتقال داده بشه.
 

خانم کارگری

عضو جدید
2023 , October 5
15
2
3
بله درسته شما درواقع داخلی را forward all میکنید به شماره موبایل.
درواقع تمامی تماس هایی که از خطوط شهری به داخلی وارد میشوند فوروارد میشوند به موبایل مورد نظر.
برای هر داخلی که میخواهید تماس ها را به موبایل انتقال دهد باید مراحل فوروارد را انجام دهید.
 

mmnn

عضو جدید
2023 , November 5
3
0
1
میشه بیشتر توضیح بدید!!!
من همه جوره امتحان کردم اما تماس گرفته شده از خطوط خارج از شرکت منتقل نشد.
فقط انتقال برای خطوط سه شماره ای سانترال که در اتاقها بود فعال شد