ایراد خطوط تلفن تانوما

Mahdijafari

عضو جدید
2020 , July 11
62
5
8
خطوط تلفنی که روی فیبر نوری با مودم هواوی hg8245h ارائه می شوند دو اشکال دارند.
۱- در زمان مکالمه نمی شود شماره گیری کرد ( مثل وقتی که با ۲۰۱۱۷ تماس میکیریم و باید شماره خراب را وارد کنیم)
۲- وقتی یک خط مشغول است، اگر بخواهیم از خط دوم استفاده کنیم صدا دوطرف با اختلال منتقل می شود.
راه حل چیست؟
 

خانم رحمانی

پشتیبان فنی
عضو کادر مدیریت
2021 , January 26
236
61
28
pbxshop.co
باسلام
1- برای حل شماره گیری در زمان مکالمه،در تنظیمات مودم، dtmf را بروی حالت rfc2833 قرار دهید.
2- برای حل مشکل نویز در هنگام تماس،سیگنال به درستی انجام نشده است.با مخابرات تماس گرفته و اعلام خرابی کنید تا نویز در هنگام تماس برطرف شود.
 
  • Like
Reactions: معین همتی

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
درود بر شما
بر روی مودم دربخش status می توانید کیفیت سیگنال را مشاهده نمایید
البته مقدار عددی کیفیت سیگنال یا نویز باید توسط کارشناس مخابرات بررسی شود تا مشکل را حل کنند
با اعلام خرابی به مخابرات می تونید مشکل رو حل کنید.
 

Mahdijafari

عضو جدید
2020 , July 11
62
5
8
باسلام
1- برای حل شماره گیری در زمان مکالمه،در تنظیمات مودم، dtmf را بروی حالت rfc2833 قرار دهید.
2- برای حل مشکل نویز در هنگام تماس،سیگنال به درستی انجام نشده است.با مخابرات تماس گرفته و اعلام خرابی کنید تا نویز در هنگام تماس برطرف شود.
این در کدام قسمت تنظیمات است؟