قطع نشدن تماس ورودی به دیزا در سانترال 824

Masa

عضو جدید
2020 , December 15
16
0
1
سلام و درود
تماسی از طرف خط شهری وارد سانترال می‌شود و در هنگام پخش دیزا مشتری تماس‌ رو قطع میکنه، این اتفاق در لحظه موجب قطع تماس نمیشه و تلفن های داخلی برای مدتی زنگ میخورن و قطع تماس طول میکشه تا انجام بشه
چطور میشه قطع تماس به محض انجام صورت بگیرد؟
ممنون از پاسخگویی شما
 
آخرین ویرایش:

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
381
64
28
تهران
pbxshop.co
درود بر شما
مشکل قطع نشدن تماس های ورودی به دیزا همیشه برای خطوط آنالوگ وجود داره که یه بعضی اوقات مسئله ساز خواهد بود در صورتی که بعد از 10 تا 15 ثانیه قطع نشه
چون خطوط آنالوگ هست و معمولا سیگنال قطع تماس توسط سانترال قابل تشخیص نیست یا در بعضی مواقع هم مربوط میشه به مخابرات
در این رابطه در تاپیک زیر بیشتر توضیح داده شده، البته راه کار ها مربوط به سانترال های پرظرفیت است
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
381
64
28
تهران
pbxshop.co
در مورد سانترال های 824
اگر تماس بعد از 10 تا 15 ثانیه قطع میشه
مشکلی نیست و قاعدتا بهتر از این نخواهد شد
☑ اما یه راه کار دیگه ای هم وجود داره که تا حد زیادی مشکلات را حل خواهد کرد
در صورتیکه بعد از اتمام پیغام تلفن گویا، تماس به داخلی خاصی یا اپراتور متصل می شود، بهتر است که با کد 510 ، در حالت قطع قرار بدید تا ارتباط برقرار نشود
البته قبل از اینکار حتما باید پیغام تلفن گویا را تغییر بدید
و در انتهای پیغام تلفن گویا باید اطلاع رسانی کنید مثلا : برای ارتباط با اپراتور عدد صفر را وارد کنید
این بخش را در انتهای پیغام دیزا قرار بدید به جای لطفا منتظر بمانید
 

Masa

عضو جدید
2020 , December 15
16
0
1
تمام کارها و تکنیک های لازم اجرا شد
حتی با کد 999 یکدور دیگ تمام خطوط شهری را تنظیم کردم و مود خط شهری را در همه حالات dtmf pulse clb امتحان کردم اما باز حل نشد