عدم زنگ خوردن داخلی هنگام انتقال تماس ورودی از گرند استریم 4104

foad-v

عضو جدید
2024 , June 3
3
0
1
با سلام
یک سرور ایزابل موجود دارم همراه با یک گیت وی گرند استریم 4104 . برای تماس خروجی مشکلی نیست و به درستی کار میکنه ولی برای تماس خروجی خطا میاد رو استریکس
پیغام به شرح زیر می باشد :
[2024-06-03 15:06:44] ERROR[2987]: pjproject: <?>: sip_transport.c Error processing 1151 bytes packet from UDP 192.168.1.11:5060 : PJSIP syntax error exception when parsing 'Authorization' header on line 7 col 34:
INVITE sip:200@192.168.1.10 SIP/2.0
Via: SIP/2.0/UDP 192.168.1.11:5060;branch=z9hG4bKd3a63d960c96a1f2
From: ""<sip:192.168.1.10>;tag=f736aa215e057a61
To: <sip:200@192.168.1.10>
Contact: <sip:192.168.1.11:5060>
Supported: replaces, timer, path
Authorization: Digest username=""Anonymous"", realm="asterisk", algorithm=MD5, uri="sip:200@192.168.1.10", qop=auth, nc=00000004, cnonce="91d38d8213a48396", opaque="77a39b16508797ae", nonce="1717414594/129ae858d9b7235f0e50cad1a44cc91f", response="3de3f19645d1d2c430051d213228f5f8"
Call-ID: 6a65883219465e612ce06b77fb466d80@192.168.1.11
CSeq: 22639 INVITE
User-Agent: Grandstream GXW4104 (HW 2.3, Ch:1) 1.4.1.5
Max-Forwards: 70
Allow: INVITE,ACK,CANCEL,BYE,NOTIFY,REFER,OPTIONS,INFO,SUBSCRIBE,UPDATE,PRACK
Content-Type: application/sdp
Content-Length: 337

v=0
o=system 8001 8004 IN IP4 192.168.1.11
s=SIP Call
c=IN IP4 192.168.1.11
t=0 0
m=audio 5008 RTP/AVP 0 8 4 18 3 2 101
a=sendrecv
a=rtpmap:0 PCMU/8000
a=rtpmap:8 PCMA/8000
a=rtpmap:4 G723/8000
a=rtpmap:18 G729/8000
a=rtpmap:3 GSM/8000
a=rtpmap:2 G726-32/8000
a=ptime:20
a=rtpmap:101 telephone-event/8000
a=fmtp:101 0-11

-- end of packet.
 

foad-v

عضو جدید
2024 , June 3
3
0
1
توی قسمت Port Caller ID Setting نیز تمام حالت هارو امتحان کردم که متاسفانه به همین شکل است
 

foad-v

عضو جدید
2024 , June 3
3
0
1
مشخصات ترانک رو هم به این ترتیب زدم :
host=192.168.1.11
context=from-trunk
type=friend
qualify=yes
dtmfmode=rfc2833
port=5060
insecure=port,invite
 

آذرنیا

عضو جدید
2022 , December 28
25
12
3
تهران
سلام وقت بخیر
سوالتان رو جسارتا دوباره مطرح میفرمایید ؟
شما مشکل تماس خروجی دارید یا تماس ورودی ؟
----------------------------------------------------------------------------------------
اگر مشکل شما تماس ورودی هست در قسمت Channels Setting در قسمت Calling to Voip و user id برای هر Channel یک عدد قرار دهید مثلا 500 ، و در قسمت Inbound ایزابل در قسمت
DID Number اون عدد (500) را قرار دهید . و ورودی خود را مطمئن شوید به مقصد درست هدایت کرده اید . همچنین در حالتی دیگر کالر آیدی خود را در گیت وی خود Disable قرار دهید و تست کنید . همچنین Stage Method رو هم 1 قرار دهید .
اما اگرتماس خروجی مشکل دارید Outbound خود را چک کنید که درست باشد و کالر آیدی را در گیت وی خود Disable قرار دهید تا ببینید تماس برقرار میشه یا خیر .
 
آخرین ویرایش: