عدم ریجیستر شدن گوشی cisco ip phone 7962G

milad.mashoofian

عضو جدید
2023 , January 30
5
0
1
با سلام
دلایل ریجستر نشدن داخلی sip در گوشی cisco ip phone 7962g چی می تونه باشه
فریم شو از قسمت دانلود ها دانلود کردم و فایل SEP , defult رو هم طبق تنظیمات ایزابل ذخیره کردم . داخلی مورد نظر میاد هنگام بالا امدین ولی در registering منتظر می ماند.
دوستان لطفا در این خصوص راهنمایی های لازم را بکنید.
سپس گذارم
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
با سلام
جهت راه اندازی تلفن های ویپ سیسکو
ابتدا مطمئن شوید که فرمور تلفن سیسکو SIP باشد و فایل SEP را دریافت می کند.
در صورتیکه تنطیمات فایل sep به درستی و مطابق اکستنشن ایزابل انجام شده باشد و تلفن ویپ سیسکو هم این تنظیمات را دریافت کرده و فرمور sip دارد
موارد زیر در برخی موارد می تواند تاثیر گذار در رجیستر شدن تلفن باشد:
  1. ورژن فرموری که بر روی تلفن آپلود کردید بسیار مهم است. برخی ورژن ها به هیچ عنوان قابل رجیستر شدن بر روی مرکز تلفن ایزابل نیستند. به همین دلیل ما فقط ورژن هایی را روی سایت قرار داده ایم که توسط تیم فنی تست و بطور کامل بر روی مرکز تلفن ایزابل راه اندازی شده اند.(مخصوصا تلفن های سری 7942 و 7962)
  2. حتما fail to ban را در مرکز تلفن ایزابل چک کنید (بعضی اوقات پسورد را اشتباه در sep وارد می کنید و مرکز تلفن ایزابل ip تلفن را ban می کند)
  3. فعال یا غیر فعال کردن NAT در تنظیمات اکستنشن ایزابل (دلیل غیر منطقی اما موثر برای سری های قدیمی سیسکو)
 

amirfarahmandkhah

عضو جدید
2023 , November 7
9
8
3
41
Tehran
سلام
اگر ورژن sip روی گوشی ها بالای ۹ هست ، در فایل sepدر قسمت line به جای ip سرور ایزابل "USECALLMANAGER" تایپ کنید به همین صورت و با حروف بزرگ
 
  • Like
Reactions: معین همتی

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
سلام
اگر ورژن sip روی گوشی ها بالای ۹ هست ، در فایل sepدر قسمت line به جای ip سرور ایزابل "USECALLMANAGER" تایپ کنید به همین صورت و با حروف بزرگ
ممنون و سپاس از شما