جوابگویی اپراتور

غلامرضا

عضو جدید
2021 , March 23
2
1
1
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
تشکر و سپاس بابت راهنمایی ها تون و سایت محشرتون
یه دستگاه ۸۲۴ نصب کردم چند تا مشکل دارم که خدمتتون عرض میکنم
یک .وقتی که بعد از پیغام دیزا (در صورت عدم جوابگویی داخلی )خط به اپراتور وصل میشه و اپراتور جواب میده و میخواد اون تماس رو به یک داخلی وصل کنه اپراتور نمیتونه این کار رو انجام بده و بعد از شماره گیری داخلی توسط اپراتور این کار انجام نمیشه
دوم .مدت زمان زنگ خوردن داخلی ها بعد از تماس از بیرون و هدایتش توسط دیزا خیلی کمه و چند تا زنگ که میخوره سریع به سمت اپراتور هدایت میشه
سوم .بعد از قطع تماس از بیرون هنوز اپراتور چند ثانیه زنگ میخوره و سریع بعد قطع تماس صدای زنگ قطع نمیشه
ممنون و سپاس فراوان
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
188
43
تهران
pbxshop.co
سلام و ارادت فراوان
باعث خوشحالی ماست 🙏 🙏 🙏
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
188
43
تهران
pbxshop.co
سوال اول :
واقعیتش در این مورد محدودیتی وجود نداره و قاعدتا باید انجام بشه
این کار رو با تلفن ۷۷۳۰ انجام میدید یا آنالوگ ؟
سوال دوم :
ممکنه موارد مختلفی تاثیر گذار باشه
شاید داخلی فوروارد شده یا موارد دیگه که باید چک بشه
توجه داشته باشید بصورت پیش فرض تماس های ورودی به دیزا بعد از time out به ۴۰۸ تغییر مسیر میابد
باید چک کنیم که تماس با شورت کد های دیزا این اتفاق میفته یا بعد از time out
سوال سوم :
روی خطوط شهری آنالوگ کاملا طبیعی هست
و مرتبط میشه به تشخیص سیگنال cpc که از مخابرات جهت قطع تماس ارسال میشود
راهکار هایی وجود دارد اما روی مرکز تلفن شما پیشنهاد نمی شود چونکه بعد از کمی تاخیر، تماس قطع میشود
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
188
43
تهران
pbxshop.co
جهت بررسی بیشتر می توانید با بخش پشتیبانی هماهنگی بفرمایید