بررسی قابلیت در ایزابل قبل از پیاده سازی

aboutalebi

عضو جدید
2022 , November 8
1
0
1
سلام دوستان من برنامه نویس وب هستم تازه با ایزابل آشنا شدم و هیچ گونه اطلاعات و تجربه کاری در این زمینه ندارم.
در یک پروژه ما نیاز به برقراری ارتباط تلفنی بین مشتری و کارشناس داریم در این ارتباط دو نکته برای ما مهم هست:

الف- کاربر یا کارشناس به صورت عادی با یک شماره که همان شماره voip ما هست تماس بگیرد و نیاز به استفاده از voip در سمت کاربر یا کارشناس نباشد.
ب- هیچ کدام از کاربر و کارشناس از شماره همدیگر مطلع نشوند و بر روی موبایل کارشناس یا کاربر هنگام دریافت تماس بجای شماره موبایل تماس گیرنده شماره voip ما نمایش داده شود. و کاربر و کارشناس فقط یک شماره voip ما را بدانند و حتی کاربر از شماره داخلی کارشناس ها هم مطلع نباشد و برای تماس فقط از طریق سایت و اپلیکیشن بتواند اقدام کند. و اول درخواست تماس را ثبت کنند و بعد با شماره voip ما تماس بگیرند.

حال چند سوال برای ما پیش آمده است:
1- آیا در ایزابل امکان انتقال تماس ورودی به موبایل کاربر بدون نمایش شماره تماس گیرنده وجود دارد؟ در صورت امکان از کدام قابلیت ایزابل باید استفاده شود؟
2- آیا ایزابل از api برای تعریف داینامیک روتینگ تماس های ورودی پشتیبانی می کند؟ تا قبل از برقراری تماس توسط کاربر روتینگ مورد نیاز به صورت خودکار توسط سایت ما در ایزابل برای انتقال تماس دریافتی به موبایل کارشناس مورد نظر ایجاد شود؟ در صورت پشتیبانی از api مستندات آن را کجا می توانم پیدا کنم؟
3- و در نهایت آیا پیشنهاد بهتری برای این نیاز وجود دارد؟
 

esipoko

عضو جدید
2022 , September 16
9
2
3
سلام دوستان من برنامه نویس وب هستم تازه با ایزابل آشنا شدم و هیچ گونه اطلاعات و تجربه کاری در این زمینه ندارم.
در یک پروژه ما نیاز به برقراری ارتباط تلفنی بین مشتری و کارشناس داریم در این ارتباط دو نکته برای ما مهم هست:

الف- کاربر یا کارشناس به صورت عادی با یک شماره که همان شماره voip ما هست تماس بگیرد و نیاز به استفاده از voip در سمت کاربر یا کارشناس نباشد.
ب- هیچ کدام از کاربر و کارشناس از شماره همدیگر مطلع نشوند و بر روی موبایل کارشناس یا کاربر هنگام دریافت تماس بجای شماره موبایل تماس گیرنده شماره voip ما نمایش داده شود. و کاربر و کارشناس فقط یک شماره voip ما را بدانند و حتی کاربر از شماره داخلی کارشناس ها هم مطلع نباشد و برای تماس فقط از طریق سایت و اپلیکیشن بتواند اقدام کند. و اول درخواست تماس را ثبت کنند و بعد با شماره voip ما تماس بگیرند.

حال چند سوال برای ما پیش آمده است:
1- آیا در ایزابل امکان انتقال تماس ورودی به موبایل کاربر بدون نمایش شماره تماس گیرنده وجود دارد؟ در صورت امکان از کدام قابلیت ایزابل باید استفاده شود؟
2- آیا ایزابل از api برای تعریف داینامیک روتینگ تماس های ورودی پشتیبانی می کند؟ تا قبل از برقراری تماس توسط کاربر روتینگ مورد نیاز به صورت خودکار توسط سایت ما در ایزابل برای انتقال تماس دریافتی به موبایل کارشناس مورد نظر ایجاد شود؟ در صورت پشتیبانی از api مستندات آن را کجا می توانم پیدا کنم؟
3- و در نهایت آیا پیشنهاد بهتری برای این نیاز وجود دارد؟
سلام و وقت به خیر
ایزابل به صورت نیتیو، api بسیار ساده‌ای صرفا برای گرفتن تماس دارد که معمولا کار هم نمی‌کند
اما از طریق زیرساخت استریسک که ایزابل بر اساس آن ساخته شده، میتوان دستورات مختلف برای تمامی قابلیتهای ایزابل را اجرا کرد
همچنین mysql ایزابل تمامی تماسها، انتقالات و جزئیات را در قالب دو دیتابیس ذخیره میکند