ارتباط دو مرکز تلفن tde

X10

عضو جدید
2020 , August 7
35
0
6
سلام مهندس همتی عزیز و دوستان یک مشکلی من داشتم تو مجموعه ما چند مرکز تلفن با سرشماره های متفاوت ارتباط داخلی به داخلی دارند از طریق پروتکل h323 حالا من ۲ سوال داشتم اولا چگونه داخلی های مرکز اول با سرشماره ۱ داخلی مدیر مجموعه را در مرکز دوم با سرشماره ۲ را نتوانند شماره گیری کنند سوال دوم اگر ما این کار رو انجام دادیم چطوری یک داخلی خاص در مرکز اول فقط بتواند داخلی مدیر مجموعه در مرکز دوم را بگیرد و بفیه نتوانند و ضمنا اگر سرشماره های دو مرکز یکسان باشد یا داخلی مشابه داشته باشند این فرایند چگونه است ممنون میشم راهنمایی کنید
 

خانم رحمانی

پشتیبان فنی
عضو کادر مدیریت
2021 , January 26
236
61
28
pbxshop.co
باسلام
متاسفانه در سانترال های پاناسونیک این مشکل وجود دارد که نمیتوان کلاس های دسترسی یک مرکز را به مرکز دیگر بست.
یک سری راهکارها وجو داد دارد که تا حدودی میتوان انجام داد اما راهکار های استانداردی نیست.
شما میتوانید leading number های موردنظر را از مرکز اول به مرکز دوم ببندید.که البته ممکن است دسترسی تمامی داخلی ها با مرکز روبرو قطع شود و همجنین با محدودیت ردیف در نوشتن leading number ها روربرو هستید.
 

X10

عضو جدید
2020 , August 7
35
0
6
با سلام ممنونم انجام شد ولی باید این نکته را در نظر داشت که داخلی دیگری با سر شماره مدیر نباید تو یک مرکز وجود داشته باشه مثلا اگر داخلی مدیر ۱۰۰۰ و ۱۰۰۰۱ هست داخلی های دیگری با سر شماره ۱۰ وجد نداشته باشدفقط قسمت دوم سوالم رو نگرفتم
 

X10

عضو جدید
2020 , August 7
35
0
6
البته با استفاده از تهیه لایسنس enhanced feature برای هر دو سمت میتوان دو مرکز را یکپارچه نمود ولی با توجه به هزینه بالای ان صرفه اقتصادی ندارد
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
با سلام ممنونم انجام شد ولی باید این نکته را در نظر داشت که داخلی دیگری با سر شماره مدیر نباید تو یک مرکز وجود داشته باشه مثلا اگر داخلی مدیر ۱۰۰۰ و ۱۰۰۰۱ هست داخلی های دیگری با سر شماره ۱۰ وجد نداشته باشدفقط قسمت دوم سوالم رو نگرفتم
با سلام
برای یک سری از داخلی ها می توانید از quick dial استفاده کنید که البته برای تعداد محدود گزینه مناسبی است که بتوانند راهیابی به مرکز مقابل بشوند
 

X10

عضو جدید
2020 , August 7
35
0
6
مهندس همتی ممنونم ولی متوجه نشدم یعنی به چه صورتی باید از قسمت quick dial استفاده کرد اگر بیشتر توضیح بدید ممنون میشم
 

معین همتی

مدیر انجمن
عضو کادر مدیریت
2020 , June 8
701
193
43
تهران
pbxshop.co
در دوره آموزش ارتباط سانترال های پاناسونیک بطور کامل توضیح داده شده
می توانید بجای تعریف رنج، بصورت جداگانه داخلی هایی که قرار هست راهیابی بشوند به مرکز مقابل را بنویسید
یکی از راه های مسیریابی voice در سانترال های پاناسونیک است