Recent content by آذرنیا

  1. آذرنیا

    انتقال یک شماره تماس خاص به مقصد دیگر

    با سلام لطفا در قسمت Inbound Route ایزابل ، یک Incoming Route جدید بسازید و در قسمت Caller ID Number ، شماره تلفن مورد نظر را وارد کنید و قسمت DID Number را خالی بگذارید. در انتها در قسمت Set Destination مقصد تماس را به مقصد دلخواه هدایت کنید . ترجیحا شماره را با فرمت 09XXXXXXXXX_ یا...
  2. آذرنیا

    پیغام your call cannot be complete as dialed

    یکبار ترانک را پاک کنید و ایزابل را reboot کنید و دوباره فقط ترانک sip بسازید . و تنظیمات را انجام دهید . اگر حل نشد ، لطفا جهت بررسی بیشتر با شماره 02167241000 داخلی 2 تماس بگیرید تا تنظیماتتون توسط همکاران فنی چک شود .
  3. آذرنیا

    پیغام your call cannot be complete as dialed

    لطفا در مرکز تلفن 2 در قسمت outbound dial pattern که بعد از 8xx اضافه کرده اید را حذف کنید، dial pattern جدید بسازید، و در قسمت .9=match pattern را اضافه کنید . به این دلیل که 9 در مرکز تلفن 1 برای آزادسازی خط شهری استفاده شده است در مرکز 2 نباید در قسمت prefix اضافه شود ،چون prefix عدد 9 را...
  4. آذرنیا

    پیغام your call cannot be complete as dialed

    با سلام احتمال زیاد مشکل از تنظیمات outbound می باشد. لطفا تنظیمات outbound هر دو مرکز را به صورت مشخص ارسال کنید، و بگید که کدام مرکز خط شهری دارد. و ترجیحا outbound داخلی با خط شهری را جدا تنظیم کنید.
  5. آذرنیا

    تنظیم ساعت ایزابل

    با سلام در بعضی از نسخه های ایزابل باگی وجود دارد که مانع از تغییر زمان و تاریخ بصورت دستی می شود.برای حل این مشکل نیاز دارید در کد های ایزابل به صورت زیر تغییر ایجاد کنید : 1. با نرم افزار winscp با host:ip issabel و user:root وارد سرور ایزابل شوید 2. این مسیر را انتخاب کنید ...
  6. آذرنیا

    عدم اتصال به محیط وب ایزابل

    به صورت زیر قرار دهید . ➡ و حتما در روتر میکروتیک dst nat با پورت 20000-10000 را به سمت مرکز تلفن تنظیم کنید . ممنون
  7. آذرنیا

    عدم اتصال به محیط وب ایزابل

    تماس در شبکه داخلی انجام میشود یا شبکه خارجی ؟ درصورتی که شبکه خارجی باشد لطفا NAT داخلی مورد نظر را در قسمت Extension ایزابل فعال کنید . همچنین کدک های ilbc , g723,g729,g726 را نیز در قسمت Asterisk Sip Setting فعال نمایید . همچنین میتوانید در قسمت service port ، sip port را هم یکبار غیر فعال...
  8. آذرنیا

    عدم اتصال به محیط وب ایزابل

    با سلام وقت بخیر ممنون از توجه شما لطفا NAT را به سمت پورت 443 تنظیم کنید ،ضمنا ایزابل شما باید دسترسی به اینترنت داشته باشد .
  9. آذرنیا

    عدم نمایش داده شدن شماره تماس گیرنده در ایزابل

    ممنون از شما لطفا در تنظیمات گیت وی در منوی سمت چپ وارد گزینه SIP شوید، در بخش SIP profile وارد Modify شوید و from header user info را بر روی calling party قرار دهید . برای تنظیم کالر آیدی نیز در قسمت pots ، وارد modify شده و caller id type مربوط به آن port را به حالت های etsi-fsk و...
  10. آذرنیا

    عدم نمایش داده شدن شماره تماس گیرنده در ایزابل

    با سلام در صورتی که خط شما سیپ ترانک باشد، نیاز به گیت وی نیست و خط را مستقیم روی ایزابل راه اندازی کنید. در غیر اینصورت اگر خط شما آنالوگ باشد، مشکل از تنظیم کالر آیدی در گیت وی شما می باشد.
  11. آذرنیا

    دسترسی ادمین به وب تلفن گرند استریم GXP1625

    سلام وقت بخیر امیدواریم مشکل شما به روش زیر حل شود : اول باید اینترنت خود را قطع کنید ( برای کامپیوتر و تلفن ) و به کامپیوتر و تلفن در یک رنج Ip بدهید . تلفن خود را بدون اینترنت factory reset کنید، ( گوشی خود را روشن میکنید و بلافاصله بعد از اینکه روی نمایشگرتون ، نوشته Booting آمد دکمه های 1+9...
  12. آذرنیا

    شماره گیری سریع دکمه کناری 7730

    سلام وقت بخیر لطفا قبل از شماره تلفن مورد نظر Automatic Line Access خود را وارد کنید تا خط را به طور اتوماتیک برای شما آزاد کرده و شماره گیری نماید . برای مثال اگر A L A شما ، 9 می باشد ، شماره را به صورت 90912XXXXXXX را در کلیدهای کناری ذخیره نمایید . برای ذخیره به صورت زیر عمل کنید : PROG +...
  13. آذرنیا

    عدم برقراری تماس ورودی از گیت وی گرند استریم به ایزابل

    سلام ممنون از شما مشکل شما به احتمال خیلی زیاد عدم ارسال کالر آیدی از سمت fxo به ایزابل می باشد ، لطفا برای اطمینان یکبار در قسمت fxo line و caller id transport type را در حالت disable قرار دهید ،اگر مشکل تماس ورودی شما حل شد وتماس بدون کالر آیدی برقرار شد ، پس مشکل عدم ارسال کالر آیدی می...